{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Er min pris for høj? {{forumTopicSubject}}

Hej RCGalleri,
Jeg synes selv, at jeg har sat min Slash til en fair pris...... Hvis i læser i teksten søger jeg bud over 1599,- hvilket er rimligt nok, er det ikke?
Jeg går efter at komme af med den lidt hurtigt, fordi jeg er ved at spare op til et Bose computeranlæg.

Skriv gerne hvad i ser som en god pris.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min pris for høj?
  • #1   28. jun 2011 hej
    ja nu er det jo sådan at det pt. er købers marked forstået på den måde at der er mange biler at vælge imellem brugt og mange der vil sælge så kan prisen presses lidt mere ned.
    der er samtidig en del slash tilsalg her inde og de har været det længe virker ikke som om den er særlig populær at købe lige pt.

    men husk nu også at der er mange annocer som personer kan havde underbudt på og derfor gider folk ikke altid at byde eller handle med de personer lige gyldigt hvor billigt deres vare bliver.

    bare min opfattelse ikke andet


  • #2   28. jun 2011 Jan,
    Ja du har ret, en del Slash'es er til salg herinde. Derfor også lidt kamp om prisen. Det lyder ikke for godt med disse "Underbud"...... Jeg er nemlig den person, som godt kan smide et lavt bud, men dog stadig seriøst.


    Bums!? Got dit og dat......
    Servoen er den samme (2075) Vandtætte model. Den er født som VXL. Kan endda sende link til første ejer. Er stadig VXL. (Husk et brugt ikke-vandtæt VXL sæt går for 7-800).


  • #3   28. jun 2011 Tak for jeres indlæg forresten!

  • #4   28. jun 2011 Det er ham der havde den fra ny.
    Kan ikke lige finde information om hvordan den er født.

    http://rcgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=28234

    Den gamle VXL model fra 2009 blev vel kun lavet i ikke-waterproof?



  • #5   28. jun 2011 Din pris er for høj, og din attitude er helt hen i vejret.
    Der bliver snakket om at skambyde osv, du er kendt for at underbyde med 40% af den opgivne pris.

    Så at du overhoved får henvendelser er mig faktisk en gåde!
    Jeg syntes det er forkert af dig at oprette et emne omkring din pris, når du nok er den mest ligeglade person herinde, når det kommer til de små tal der er angivet i det lille felt!


  • #6   28. jun 2011 tja der ser du frederik ...
    du skal også tage i betraktning ny pris og hva folk kan finde dem til på nettet :
    en har 2 lipo batterier til salg for 400 kr de kan købes for nye i hobbyking.de samme mærker ect. for 25$ ca.125kr pr. stk så 250 kr for 2 + fragt
    så er det jo helt skævt at sælge 2 for 400 kr brugt og hva sker der folk bliver sure hvis man gør dem omærksom på de prøver at snyde andre..


  • #8   28. jun 2011 bums>>> nej nej du er helt i øjet med den pris ville gerne købe 2 af dem du har tilsalg XD

  • #9   28. jun 2011 Først og fremmest Mr J, har jeg dårlige erfaringer med dig. Først havde vi en aftale med en TT-01, men du kom aldrig. Det er jo en anden sag.

    Jeg er bestemt ikke ligeglad med sitet og min hobby. Jeg smider bud hvis jeg vil købe ting, og opretter annoncer hvis jeg vil sælge ting. Til modsætning af dig, som faktisk sprang fra de 2 gange jeg har prøvet med dig.
    Ja, jeg tilstår jeg engang imellem giver små bud. Derfra må man acceptere eller afslå. Så nemt er det. Jeg er kendt for at være lidt af en "Kregler", køber oftest til gode priser og sælger en anelse højere.


  • #10   28. jun 2011 Haha.. xD
    En aftale? - Du prøvede at snyde mig man xD

    Men ja, som du selv skriver, du køber billigt, og piver hvis du ikke kan tjene på dit salg smiley


  • #11   28. jun 2011 Ja det er for dyrt! Ville max gi 1000kr for den... smiley Men er også lidt ligesom dig selv smiley

  • #12   28. jun 2011 gamle slasher går for 1000 - 1500 ... skal fanme være noget lækkerier før jeg personligt vil give en dag over 1500 på sådan en øse ... (om den er god eller ej fremgår ikke af mit svar!!!)

    men henvendelserne du får på annoncen afspejler typisk om prisen er god / fair / stinker - god pris = mange henvendelser (også useriøse) - men hurtigt salg
    Fair pris = mange henvendelser (knap så mange useriøse) - handlen i pris niveau
    stinker = masse dumme kommentarer, ingen seriøse købere (eller helt stilhed) - annoncen udløber fyldt med en masse snak og underbud men ingen købere

    mvh
    henrik



  • #13   28. jun 2011 Jeg er fuldt ud enig med Danny R.
    1000kr som max.
    Man ville jo altid gerne have langt mere end man kan få, men realistisk er bud under 1000kr.

    mvh.


  • #14   28. jun 2011 Ja, det er rigtig Mr J.
    Jeg tog i mod dit byttebud. Derudover påkrævede du også 100,- for at køre til Silkeborg efter vi havde lavet aftale.
    Derefter accepterede jeg dit forslag.
    Til sidst intet svar fra dig!


  • #15   28. jun 2011 Men en anden ting..... Jeg vil gerne ændre lidt på min stil herinde det skal i alle vide.
    Jeg vil ikke laden den gå til 1000, fordi jeg ved motorsættet kan gå for 6-700 hurtigt.


  • #16   28. jun 2011 Så kan sælge den som stumper motor esc sender modtager styreservo og roller med stadigvæk så er prisen på ca 1k i ren handel ok i disse tider

  • #17   28. jun 2011 Sådan et helt nyt motorsæt/esc kan jo fås for 850kr fra nyt med forsendelse, så hvis du kan få 600/700kr for sådan et sæt, så ansætter jeg dig gerne til at sælge ting for mig:)

    Mvh


  • #18   28. jun 2011 synes personligt det er mange penge for en brugt uden Batteri, lader, sender og modtager. for vis man ikke har det til at ligger så bliver den hurtig dyr inden den er ude og køre og så synes jeg det er for mange penge i forhold til at købe en ny bil.

  • #19   28. jun 2011 Hej Jan, Per, Søren og alle i andre.
    Først og fremmest kostede motorsættet 1.395 fra nyt. Jeg har hørt fra andre, at det kan koste op til 700 brugt.
    Der er et andet tilsalg herinde, dog vandtæt til salg for 980.

    Jeg tror jeg vil sænke min pris yderligere! Smid gerne bud over 1350.


  • #20   28. jun 2011 Den pris må da være i en dansk forretning, de fleste køber fra udlandet nu, danske internet butikker er alt for dyre, og at købe der er nærmest lidt dumt.

    Mvh.


  • #21   28. jun 2011 ™ Frederik ™

    du spørg os om din pris er for høj. vi svare ja det synes vi... men det er da fint vis motorsættet koster så meget. men motorsættet er ikke meget være vis du ikke har batteri, lader, sender og modtager. men som der er blvet nævnt så sægle den i stumper for lyder som om du kan tjene mere på det.... men du spurgte selv om vores mening men du lytter ikke du prøver at forklare os den ikke er for høj. så hvorfor så spørge os andre???


  • #22   28. jun 2011 Hej Per,
    Somsagt har jeg hørt på jeres meneing, og derefter sænket prisen yderligere. Jeg vil også sige tak til alt jeres hjælp, og vil ændre min atityde en anelse, hvis i synes jeg engang imellem skambyder......


Kommentér på:
Er min pris for høj?

Annonce